Профессиональные навыки
Опыт работы
Июнь 2015 — по настоящее время
Front-end developer
Нью-Йорк
Обязанности и достижения

- development of user interfaces using responsive design patterns;
- coding the Company’s software applications and Web sites using Javascript, jQuery, HTML5, CSS3;
- communicate issues or project details effectively with direct reports, peers and managers;
- plan, analyze, design, implement, maintain and support Company’s software applications and websites;
- appling technical skills and business knowledge to meet the broad range of end-user, application, system, and infrastructure requirements;

I can't discuss details of my work because of DNA.

Июнь 2014 — Июль 2015
Este IT
front-end developer
Воронеж
Обязанности и достижения

- development of user interfaces using responsive design patterns, following a mobile first directive;
- coding the Company’s Web sites using Javascript, jQuery, HTML5, and CSS3, Scss and BEM methodology;
- communicate issues or project details effectively with direct reports, peers and managers;
- plan, analyze, design, implement, maintain and support Company’s websites;
- setup goals, review progress and discuss career advancement with team members;
- appling technical skills and business knowledge to meet the broad range of end-user, application, system, and infrastructure requirements;

Projects I've worked on:
- http://shopotam.ru/ - frontend development and developing templates for mailings.
- http://ru.litemf.com/ - frontend development and developing templates for mailings.
- https://shiptor.com/ru - development of adaptive landings and e-mail newsletters templates.

Ноябрь 2013 — Май 2014
Domini Games
level designer / Project manager
Воронеж
Обязанности и достижения

Due to the small size of the team in the early stages (up to 7 ppl) performed the role of the level-designer and project manager. I was engaged in the development of projects and solve problems related to the development and needs of the team. If necessary, bring them to director.

Duties include:

- cooperate with game designer;
- setting up goals to artists, programmers, animators and other level designers;
- creating assets from arts;
- coding game logic;
- adaptation of PC gaming experience for mobile platforms.

Participated in the development and release of three projects:

Dark Romance: Vampire in Love Collector's Edition -http://www.bigfishgames.com/download-games/26022/dark-romance-vampire-in-love-ce/index.html
Mystery Tales: The Lost Hope Collector's Edition - http://www.bigfishgames.com/download-games/25736/mystery-tales-the-lost-hope-ce/index.html
Mystery Tales: The Twilight World Collector's Edition - http://www.bigfishgames.com/games/8497/mystery-tales-the-twilight-world-ce/

Март 2012 — Июль 2013
Mail.Ru Group
Quality assurance - GUI
Воронеж
Обязанности и достижения

Работал над крупной action MMORPG - Skyforge (https://sf.my.com/gb).

Занимался планированием и проведением ручного функционального тестирования игровых интерфейсов, а так же зон и игровой механики. Работал во внутри-проектных игровых редакторах, с SVN, системами трекинга задач (Jira, Bugzilla), дизайнерскими редакторами ресурсов (DesignDream, MapEditor).
В обязанности так же входило ведение документации, обсуждение задач с разработчиками, а так же "pushing" фичей и "драйверство".
Имею опыт руководства и обучения небольшого коллектива.
Достижением считаю понимание того как устроены игры "изнутри", а ещё стал чаще анализировать то, во что играю. Почему одни игры успешнее, чем другие, насколько интересно и грамотно реализованы не только игровые, но и бизнес механики.

Высшее образование
Сентябрь 2007 — Май 2012
ВГАСУ
Строительный
Воронеж
Специализация и достижения

Диплом специалиста по направлению "Эспертиза и управление недвижимостью".