Профессиональные навыки
Опыт работы
Апрель 2017 — по настоящее время (9 месяцев)
Frontend Developer
Остин
Июнь 2015 — Март 2017 (1 год и 10 месяцев)
Front-end developer
Нью-Йорк
Обязанности и достижения
- development of user interfaces using responsive design patterns; - coding the Company’s software applications and Web sites using Javascript, jQuery, HTML5, CSS3; - communicate issues or project details effectively with direct reports, peers and managers; - plan, analyze, design, implement, maintain and support Company’s software applications and websites; - appling technical skills and business knowledge to meet the broad range of end-user, application, system, and infrastructure requirements; I can't discuss details of my work because of NDA.
Июнь 2014 — Июль 2015 (1 год и 2 месяца)
Este IT
front-end developer
Воронеж
Обязанности и достижения
- development of user interfaces using responsive design patterns, following a mobile first directive; - coding the Company’s Web sites using Javascript, jQuery, HTML5, and CSS3, Scss and BEM methodology; - communicate issues or project details effectively with direct reports, peers and managers; - plan, analyze, design, implement, maintain and support Company’s websites; - setup goals, review progress and discuss career advancement with team members; - appling technical skills and business knowledge to meet the broad range of end-user, application, system, and infrastructure requirements; Projects I've worked on: - http://shopotam.ru/ - frontend development and developing templates for mailings. - http://ru.litemf.com/ - frontend development and developing templates for mailings. - https://shiptor.com/ru - development of adaptive landings and e-mail newsletters templates.
Ноябрь 2013 — Май 2014 (7 месяцев)
Domini Games
level designer / Project manager
Воронеж
Обязанности и достижения
Due to the small size of the team in the early stages (up to 7 ppl) performed the role of the level-designer and project manager. I was engaged in the development of projects and solve problems related to the development and needs of the team. If necessary, bring them to director. Duties include: - cooperate with game designer; - setting up goals to artists, programmers, animators and other level designers; - creating assets from arts; - coding game logic; - adaptation of PC gaming experience for mobile platforms. Participated in the development and release of three projects: Dark Romance: Vampire in Love Collector's Edition -http://www.bigfishgames.com/download-games/26022/dark-romance-vampire-in-love-ce/index.html Mystery Tales: The Lost Hope Collector's Edition - http://www.bigfishgames.com/download-games/25736/mystery-tales-the-lost-hope-ce/index.html Mystery Tales: The Twilight World Collector's Edition - http://www.bigfishgames.com/games/8497/mystery-tales-the-twilight-world-ce/
Март 2012 — Июль 2013 (1 год и 5 месяцев)
Quality assurance - GUI
Воронеж
Обязанности и достижения
Работал над крупной action MMORPG - Skyforge (https://sf.my.com/gb). Занимался планированием и проведением ручного функционального тестирования игровых интерфейсов, а так же зон и игровой механики. Работал во внутри-проектных игровых редакторах, с SVN, системами трекинга задач (Jira, Bugzilla), дизайнерскими редакторами ресурсов (DesignDream, MapEditor). В обязанности так же входило ведение документации, обсуждение задач с разработчиками, а так же "pushing" фичей и "драйверство". Имею опыт руководства и обучения небольшого коллектива. Достижением считаю понимание того как устроены игры "изнутри", а ещё стал чаще анализировать то, во что играю. Почему одни игры успешнее, чем другие, насколько интересно и грамотно реализованы не только игровые, но и бизнес механики.
Высшее образование
Сентябрь 2007 — Май 2012
ВГАСУ
Строительный
Воронеж
Специализация и достижения
Диплом специалиста по направлению "Эспертиза и управление недвижимостью".