Обо мне

Описание всех мест работы и навыков в LinkedIn.

Так же по запросу предоставлю CV.

Опыт работы
Разработка ПО и предоставление комплекса облачных решений и предложений «Платформа как услуга»
Oracle Advanced Customer Engineer
Май 2017 — По настоящее время (2 года и 6 месяцев)
➢ Advanced customer support engineer, responsible for consulting 120+ mission critical databases including extremely loaded for one of the biggest banks in the world. ➢ Worked closely with Oracle RDBMS 11.2, 12c versions (400TB+) running on high-powered systems M6, M7, M8 machines, also supporting RAC and Golden Gate. ➢ Handling Service Requests acting both as a customer for Oracle Global Support and as a Support Engineer, solving the issues on my own.
Высшее образование
Южный федеральный университет
Ростов-на-Дону
Факультет: Математики, механики и компьютерных наук
Сентябрь 2009—Май 2014 (4 года и 8 месяцев)
Прикладна Математика и Программирование